Juldagen


Publicerat 2010-12-25 Klockan 21:55:09

Idag har jag jobbat hela dagen,
åhh jösses vad vi hade att göra.
Men himla roligt.

Julafton igår var helt underbar.
Alla mina julklappar jag fick var helt perfekta.
Kunde inte ha blivit en bättre jul.
Började med jullunch hos mormor med mamma & kusiner.
Mycket mat & mycket julklappar.
Tack snälla mormor för all mat.

Sedan åkte vi till svärföräldrarna i Jursla,
där var Alex faster, farmor och syster med familj.
Blev kaffe i salongen och efterrätt
& sedan en himla massa julklappar igen.
Emilio var ju så söt...
Tack snälla Ni för allt igår.

Turen gick sedan till min faster med familj.
Där laddades det med julklapps spelet,
& jag vann ljus grejer som jag ville ha :)
Sedan spela vi pratmakarna &
Jossa, jag och mamma vann!

Julafton var som sagt helt underbar.
Tack alla nära och kära.
Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback