Monday


Publicerat 2010-12-06 Klockan 20:05:40



Såklart att jag har varit och tränat.
Men idag gick de inte lika bra som de brukar.
Jag vet inte varför...
Kanske för att jag saknar Maja så mkt.

Har haft en helspäckad helg,
med massa härligheter.
Som vanligt är jag skit dålig på att ta bilder.

I lördags kväll var de avskedsfest för Maja.
Helt sjuk rolig kväll med mycket dans, skratt och vin.
Sedan vidare till otten med alla,
förutom Rikard :) Ha ha ha.
Max mat på natten med Jossa, Jonas och Robin.

Söndagen mys med älsk,
barnvakt en stund till Emilio,
och sedan hem till Maja för att fika.
Biltur till Arlanda med Jossan och Anna,
& såklart Maja och Malin som skulle åka iväg.

Saknar dig redan Maja!!!


Kommentarer
Postat av: kellebasi

Ja självklart kan jag klippa er ! Tänkte att det kanske är bäst om jag kommer hem till dig el Jossan, för det kanske blir bökigt om ni alla ska komma till mig, för de kanske inte passar för alla osv :D men jag kan nästan närsom helst :D jag har ju praktik nu på onsdag och onsdag den 15, på NON hårakademin, du kanske vill prata med de andra så kanske någon vill komma dit mellan klockan 10-18? :) Kram

2010-12-06 @ 21:11:48
URL: http://kellebasi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det där för bild :O? Hahaha . SAKNAR ER MASSOR !!!! Hoppas ni har det bra hemma . Kände mig jätteutanför när anna skrev på fb ni satt hemma & åt skorpor .. vill också . fast samtidigt som jag älskar livet här . Älskar Koh Tao mest av allt , älskar att dyka , åhhh :)

2010-12-11 @ 15:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback