3 arbetsdagar..


Publicerat 2010-07-26 Klockan 16:58:45
Kvar till min semester.
På fredag kl 19,00 går jag på semester.
Det ska firas med mys och vin med Alex <3

Snart dags att träna lite.
Kom nyss hem från jobbet.
Imorrn efter jobbet ska jag träffa min fina kusin Bella.
Vi ska ner på stan och kolla i butikerna och fika lite.
Jag måste köpa mig en ny neccesär, såg en på Bolagret, ska kolla på den.
Annars kanske någon annan har något förslag på en bra rese neccesär??...
Sedan vill jag hitta röda shorts tills vi åker.
Blir nog en bra runda på stan och självklart mkt trevlig. Då jag och Bella inte har setts på ett tag.

Nej nu blir de tränings tag.
Blir kanske ett senare inlägg..

(8 dagar kvar..)

Kommentarer
Postat av: Mary

Du kan ju alltid komma och hälsa på mig =0), vi har allt för resan. Kramizar

2010-07-26 @ 22:14:11
Postat av: Tess

Självklart ska jag göra det :)

Kommer nästa vecka när jag är ledig!

Saknar dig Mary!

2010-07-26 @ 23:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback