Träning avklarad!


Publicerat 2010-07-22 Klockan 21:42:24
Det är sant :)
Efter ett långt pass på jobbet med mycket gäster & varmt, och cykeltur fram och tillbaka till jobbet,
så är jag nu hemma och har även tränat 20 min på min skidmaskin..
Det känns skönt att unnat sig lite motion idag.
Semestern närmar sig ju och de är ju lätt att inte orka träna då :)
Men jag ska allt försöka underhålla min kropp då också.

Däremot är min älskling jätte duktig.
Han springer minst en gång om dagen pch gymmar.
Idag hade han ställt sig på vågen och varit riktigt nöjd med resultatet.
Så glad för hand skull...

Ikväll jobbar han stängning, de gjorde han igår med.
Det är så tomt utan honom när man lägger sig..
Tur han finns där när man vaknar :)

Nu ska jag inta soffläge igen :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback