Träningen


Publicerat 2010-07-25 Klockan 21:53:37
Träningen går så himla bra för mig :) Jag har tränat 14 dagar av 14 möjliga.
Jag försöka träna konditionen varje dag med min skidmaskin och promenader,
och så kör jag lite styrka här hemma också varannan dag.
Jag måste verkligen hålla i gång min kropp och framför allt min rygg.
Som nu, trots att jag tränat bra, så har jag verkligen jätte ont.
Men de har varit mycket stå på jobbet och de sätter sig med en gång i ländryggen.
I slutet av augusti ska jag tillbaka till min massör så han får knäcka tillbaka mig.
Är i alla fall nöjd med all den träning jag hinner med,
dessutom har jag, Sanna och Sara lovat varandra att inte dricka läsk på jobbet eller äta mat där.
Bara sallad får vi äta om vi glömt matlåda.
Hittills går de super bra :)

Ikväll har jag och Alex ätit tacos.
Vi har myst. Åhh vi är verkligen gjorda för varandra.
Älskar dig Alex <3

Nu ska jag få massage av honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback