Trevlig fika..


Publicerat 2010-07-27 Klockan 18:09:17
Nyss hemkommen från en fika med fina kusin Bella.
Alltid mycket trevligt att träffa henne, prata gamla minnen och nutiden :)
Vi tog självklart en sväng förbi butikerna och jag hitta ett par vita shorts (bild kommer senare) för 99 kr på Cubus. De är vita och lite slitna. Kommer vara perfekta i Turkiet...

Snart blir de träningsdags (som vanligt)
Lite senare ikväll ska jag ta en promenad till jobbet, ska dit för att hämta min cykel.
Så kan jag cykla hem med min älskling som idag jobbar stängning.
Han fick ledigt imorrn :)
Så efter jag varit hos farmor och farfar så ska vi ha en film kväll.
Va länge sen bara vi var.

Sedan vill jag bara säga att min syster och Jonas har förlovat sig :) Grattis till er.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback