Vilken dag


Publicerat 2010-07-23 Klockan 23:24:09
Började med en cykeltur till jobbet.
Idag var det faktiskt lite kallt att cykla, för jag tog ingen tröja.
Väl framme på jobbet hann jag med en hel del som jag skulle...
Sen drog det igång.. Löning och dåligt väder!
Vi slog iaf timrekord :)
Äntligen... Igen :)

Efter jobbet åkte jag och Alex ut till min faster Carina och Cobbe.
Vi skulle ta en fika där, men de blev grillning och mys.
Huset och tomten var jätte mysig, lågt i tak bara :)
Var sedan i Jursla och kolla till katterna. De mådde bra och var framme & hälsa på oss.
Väl hemma så tog jag min 20 minuters träning..
Känner mig riktigt duktig idag.
& det har varit en himlans trevlig kväll.

Imorrn blir de en promenad till jobbet :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback