Dear John


Publicerat 2010-11-16 Klockan 12:28:26



Min lediga dag började med sovmorgon till 10,00.
Sedan såg jag filmen Dear John.
Så himla fin och bra.
Sådana här filmer älskar jag.
På något sätt kände jag igen mig lite då de handlade om de militära.
Nu var Alex aldrig ute i världen någon stans utan bara i Arvidsjuar.
Men de räckte gott och väl.
Alex har ju alltid velat eller vill fortfarande göra utlandstjänst,
& de är precis som i filmen som jag förställt mig hur det är.
Inte så konstigt att jag inte vill att han ska åka iväg på det,
även om de ger honom pengar.
Men samtidigt kommer jag aldrig hindra honom heller från att göra de han vill.
Älskade Alex ♥



Kommentarer
Postat av: kellebasi

Sv: Gör tex ett kollage eller använda bara en bild, ladda sedan upp den på "bild" det står mellan " inlägg" och "annons" men innan du trycker ladda upp så väljer du storlek på bilden (bredd) där står det vanligsvis 400, men ändra den till ungefär 800 och ladda sedan upp bilden. Sedan trycker du på ladda upp bild. Sedan kommer det fram din bild till vänster och lite val till höger.. Men tryck PÅ bilden och så kommer du komma till en sida där bara det finns en bild. Kopiera länken längst upp på sidan och klistra in i din stilmall. Den ändrar du på "redigera stilmall" och så läser du stillmallen tills du hittar någon där det står header och så får man mecka lite tills headern ser bra ut! kram



Förövrigt så mår jag inte alls något bra :(

2010-11-16 @ 22:18:37
URL: http://kellebasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback