Full rulle hela dagen....


Publicerat 2010-11-30 Klockan 22:25:10

Ja precis, full rulle hela dagen.
Började med att ta spruta,
Hepatit B.
Sista sprutan innan Thailand :)
Wiee.. Längtar.

Åkte hem till Matte & Co sen och hämta Saga.
Jag & Saga skulle ha en egen mys dag idag.
Vi gick till stan i detta mysiga väder,
försökte hitta julklappar & luncha på stan med Jossan och Sandra.
Vid fyra begav vi oss hemåt.
Lekte en stund hemma hos dem.

Sen var de dags för gymnastik med barnen.
Snart uppehåll.
Kommer sakna dem då!!
I alla fall var de fotografering idag för barnen.
Får se hur bilderna blev sen.
Jag och Dessan fick va med på en bild..

Efter gympisen var det dags för min träning.
Det går bra nu!
Idag blev de bara kondition och mag träning.

Längtar till helgen.
Bästa lördag.

& Tack Maja för att du gjorde min dag idag.
Du är bäst ♥


Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack:) jag gillar också det vita!

Synd att ni inte kan pynta men så har vi oxå haft det när vi flyttat eller varit utomlands.

2010-12-01 @ 08:29:23
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/
Postat av: SANDRA'S

sv. jag brukar hjälpa till med småsaker om det är någon som undrar saker osv. För jag kan inte påtå att jag är sådär Jätte bra! :)



men jag vet annars en sida som har färdiga bloggdesigner färdiga att använda, gå in här och kolla : http://tescho.se/webdesign/gratis-bloggdesign/

2010-12-01 @ 16:01:44
URL: http://sandraelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback