Mysiga måndag!


Publicerat 2010-11-01 Klockan 19:04:04

Dagen har gått mycket bra.
Var så himla trött imorse när klockan ringde 05,00.
Men är de månadsarbete så är det.
Var i alla fall effektiv på jobbet.

Hämtade mamma kl fyra så åkte vi till hennes morbror.
Skulle kolla om han hade något fint köksbord.
Hitta inget, men hitta en stor spegel som vi ska måla om,
och ha i vårt nya sovrum :)

När jag kom hem baka jag mandel skorpor,
ett recept jag fått från min fina faster ♥
Trodde inte att jag skulle lyckas så bra med dem som jag gjorde
:)
Är riktigt nöjd.
Sedan gjorde vi mat och åt tillsammans med tända ljus.
Jätte mysigt.
Nu ska jag hänga i soffan medans älsklingen ska träna.



Mina skorpor :)



Kvällsmaten :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad mysigt! :) Tänkte, kan ni ses i helgen? Kunde ju inte i lördags tyvärr.. Men skulle Lördag passa bra för er? Puss <3

2010-11-01 @ 22:10:26
URL: http://malindruid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback