Tankar..


Publicerat 2010-11-20 Klockan 19:57:06

Det finns så himla mycket tankar inom mig.
Ibland så man kanske skulle vilja dela med sig,
trots att de är ganska privata.
Men ibland kan en del vänner såra,
något som de själva nog inte gör medvetet.
Men jag försöker, eller vi,
att vara positiva,
& vänta på vår tur.

Men den borde väl komma snart?
Annars undrar jag vad vi har gjort för dåligt för att förtjäna detta.
Hur ska jag sluta tänka på allt detta?

Nej nu blir det att städa lite,
& rensa tankarna....


Vår kärlek är för evigt iaf!



Kommentarer
Postat av: SANDRA'S

ja men visst!

det låter trevligt, hade tänkt följa dig med! :)

2010-11-20 @ 20:49:04
URL: http://sandraelisabet.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja vi har bra kontakt och det är skönt tycker jag=)

Spännande att flytta snart då! Sen åker ni utomlands efter va? har ni bestämt vart i thai ni ska vara?

2010-11-22 @ 10:49:16
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback