Tränings fokus


Publicerat 2010-11-19 Klockan 23:08:37

Att jag ibland inte hinner uppdatera är för att jag tränar direkt efter jobbet,
& sedan är klockan mycket när jag kommer hem.
Men jag har haft två vilodagar nu,
torsdag & fredag.
Så imorrn kl 10,00 blir de gymmet igen.
I torsdags kväll efter att ha tränat mina gymnaster så tog jag med Amanda,
hem till Maria och David.
Mysigaste personerna, de är så betydelse fulla för mig.
Älskar er ♥

Efter jobbet idag,
så kom ju snön,
och jag åkte hem till mormor och fick tacos.
Där såg vi på Idol och sedan skjutsa vi hem mamma.
Nu sitter jag framför datorn och Alex spelar X-box.
Fast jag hade lovat att han skulle få göra det,
då han var mycket snäll och omtänksam mot mig igår.
Min älskade prins.

Vi får se vad morgon dagen erbjuder.
Än så länge har vi inga planer.


/T


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej :) Nja det är rätt så utplockat. Det finns lite kvar men det är mest stora storlekar :(

Kram

2010-11-20 @ 17:45:01
URL: http://eliins.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback