Värk..


Publicerat 2010-11-28 Klockan 21:53:49

När ska detta onda i ljumsken försvinne,
ibland kommer tårarna för att de gör så ont.
Har ju inte precis de bästa jobbet så de går över,
med tanke på att jag verkligen går varje dag.
Vet inte vad jag ska söka...
Va ju på vårdcentralen för inte så länge sen,
men han var ju rätt så konstig läkaren.
kanske borde söka igen,
inte meningen att ha såhär ont ju.
Någon som testat medicin centrum som vårdcentral?
Är de bättre?

Var på gymmet imorse, kl 09,00
Bara jag där :)
Hon i receptionen måste undrat vilken tokig typ jag är som gick upp i snö stormen för att träna,
men skönt var de att vara själv...
Imorrn blir de afro,
om min ljumske håller.
Annars styrke träning :)

Nu blir de sängen,
måste sova ikapp lite sömn.

/T


Kommentarer
Postat av: Annie

jag går på medicinskt centrum med mitt knä. Alla läkarna och sköterskorna där är supertrevliga och jätte noggranna :)

2010-12-01 @ 22:37:48
Postat av: Flisan

Medicinskt Centrum är bäst! Jag fick hjälp direkt med vad de på vc kallade "envis förkylning" som visade sig vara, vad man tror iaf, svår astma. Tänk om jag inte fått medicin innan sommaren...? Så byt dit direkt! Tar nån vecka att byta vc men det är lätt värt det!!! <3

2010-12-02 @ 17:03:45
URL: http://s-flisanhedberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback