Work Work


Publicerat 2010-11-14 Klockan 20:33:40

Det är vad min helt bestått av.
Imorrn är de äntligen måndag och en ny dag.
Längtar tills imorrn, för då blir de tränings efter jobbet.
Har inte hunnit med detta i helgen.
Blir dubbla pass, Afro + Core.
Men jag har inte ätit så mkt onyttigheter.

Nu är de Ensam Mamma Söker,
efter det ett varmt bad.
Ska hämta älsklingen sen.




(Bild lånad från Rusta)

Denna tapet skall vi ha som fond tapet i vardagsrummet.
Längtar tills vi ska flytta.


/Tess


Kommentarer
Postat av: SANDRA'S

Den snygga tapeten har jag som fondvägg i mitt sovrum, och jag älskar den! bra val! ;)

2010-11-20 @ 15:31:37
URL: http://sandraelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback