Bra dag - Dåligt avslut


Publicerat 2010-10-28 Klockan 22:21:39

Maja och jag har idag jobbat som volontärer.
På Ronald McDonald huset i Linköping.
Som inte är ett barnsjukhus,
utan ett hus där sjuka barn får bo när de behöver besöka sjukhuset dagligen.
Vi har fått göra lite allt möjligt.
Själv ska jag dit på tisdag igen,
mycket trevligt folk som vi jobbade med.

Hem och äta innan träningen.
Cykla till träningen.
Hade två grupper idag.
Men de gick mycket bra för båda.
Nästa vecka är de höstlov och även för gympan.
Så de ska bli skönt.

Kom hem och laga matlådor för ett par dagar framöver.
Träna enligt mitt träningsprogram.
& nu är jag trött och ska nog lägga mig.

Det dåliga avslutet var att jag och Alex bråka.

Godnatt.
/T


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja jag har tur, men ändå är jag duktig på att klaga:)

2010-10-29 @ 22:55:59
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback