Gympatävling + Party!


Publicerat 2010-10-09 Klockan 17:14:09

Morgonen började tidigt då de var dags för gympa tävling i Åtvidaberg,
får se om de kommer bild i tidningen i veckan så kan jag visa mina fina tjejer.
De var i alla fall jätte duktiga och många tod medaljer.
En mycket lyckad dag :)

Väl hemma var de dags att vila lite först då jag var trött,
dessutom har min förkylning satt sig i ögat,
är helt röd och de bara rinner tårar från ögat.
Mina gymnaster undra om jag gick och grät på tävlingen,
ha ha ha.

Nu ska jag strax sminka mig,
springa ner till affären
& sedan platta mitt hår,
sen är jag redo för lite kalas här hemma.
& bästa mormor kom förbi med fikat som är för imorrn.
Hon är verkligen bästa mormor.


Tjing.
/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback