Höst söndag!


Publicerat 2010-10-17 Klockan 17:03:08

Ja idag är det verkligen en fin höst dag.
Tänk om man hade kunnat vara ledig och fått varit ute i solen.
Men några måste ju jobba också.
Dock blev de kortare pass i helgen då min ljumske satte stopp.
Idag mår den bättre men inte helt bra.
Tur att jag har min älskling som kan hjälpa mig med allt :)

Strax kommer farmor och faster och ska fira mig i efterskott.
De är just nu och hälsar på farfar på hemmet.
Sen skulle de komma förbi på lite fika *mys*

Ikväll är de sedan Ensam mamma söker som jag följer
& på de filmen rallybrudar.
Får se om syster och Jonas kommer över på lite häng med.
Mycket bra söndag iaf!



/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback