Höstpromenad!


Publicerat 2010-10-27 Klockan 20:43:36

Idag blev de en morgon promenad till jobbet med syster.
Vi började samtidigt och tyckte vi skulle motionera.
Det gjorde vi med, det var lite kallt ute om man säger så.
Men med underställ och varma kläder så gick de bra.
När vi var framme kändes mina skinkor som isklampar :)
Men nyttiga var vi...

Denna vecka har hittills gått bra med bra mat och motion.
Har fortfarande så grym träningsvärk sen i måndags.
Som min mamma sa:
- Du är ju värre än pensionärerna
(när jag då skulle kliva ur bilen)
Men de gör så ont i benen.

Imorrn är jag ledig från jobbet då jag jobbar hela helgen.
Maja och jag ska imorrn åka till Ronald McDonald huset i Linköping.
Tydligen många volontärer som är sjuka denna vecka,
så de finns nog en hel del att göra imorrn där.
Hoppas på att kunna göra lite nytta.




/T


Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: Då åker vi nästan exakt samtidigt.

Vi åker 23.e jan till 6 feb. Också till phuket.



kram

2010-10-27 @ 21:29:52
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Nathalie

Ja dom hade en bra nallens dag och Nelly vill inte släppa sin nalle nu=)

2010-10-27 @ 21:43:13
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/
Postat av: Jenny

Man kanske inte ska skriva om det här över internet men mej inget inbrott. Grannen mitt emot oss verkar inte hs ett så bra förhållande om man säger så.. Ibland låter det dom dom ska slå ihjäl varandra så vi är glada att någon ringde den här gången för nu kanske dom skärper till sig och slutar bråka & skrika och slåss.... Helt sjukt, vuxna människor!!



Kram

2010-11-13 @ 22:37:14
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback