Min födelsedag :)


Publicerat 2010-10-12 Klockan 20:53:09
Idag är det som sagt min födelsedag,
den har firats med jobb, gympa träning & middag hemma hos syster med efterrätt:)
Jossa hade gjort tacopaj åt mig och som jag fick med mig i matlåda också.. Wiiee...
Mamma var även här också så de blev en tjej kväll.
Alex har firat mig genom telefonen...
& snart är min fina dag över, men jag känner mig så ung ändå.


Annars har de varit dålig uppdatering av mig från helgens saker.
Men gympa tävlingen gick jätte bra,
kväll började bra med trevligt gäng men slutade inte på så bra sätt.
Kan bara säga de att ordningsvakterna är helt dumma i huvudet
& de har nu blivit anmälda för misshandel mot min fina syster.
Kommer ALDRIG mer sätta min fot på Otten, fyy.

På söndagen var de även kalas för mig :)
& jag fick en massa fina presenter.
Ska försöka ta kort på alla och lägga ut, men jag kan visa er vilka skor jag fick,
dessa:



& jag älskar dem. Super sköna.
Nej nu ska jag hem och slänga mig i sängen.

/ T

Kommentarer
Postat av: kellebasi

Sv: ja tyvärr är det slut mellan mig och Henka, men det har varit lite upp och ned i tre veckor nu, men du ska nog se att vi snart är tillsammans igen ( han har lite svårt att bestämma sig ) . Kram



Tack för att du bryr dig, det känns så äkta och jag är så otroligt glad att det jobbar ett sådant härligt gäng på Ingelsta! I'm Lovin it ;) xoxo kellebasi

2010-10-14 @ 19:28:12
URL: http://kellebasi.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Grattis på födelsedagen och grattis till lägenheten!

Vad hände på otten egentligen?

2010-10-14 @ 22:10:49
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback