Nere..


Publicerat 2010-10-24 Klockan 18:55:58

Som många andra så blir man ju lite depp under hösten.
Innan hösten kom kände jag mig stark,
men Nu känner jag mig svag och lite borta,
Letar varje dag efter ny energi och drömmer.

Så denna helg har varit mycket givande också.
Var ju på Ikea med syster och Sandra under lördagen,
mycket trevligt & roligt.
På lördag kvällen gick vi upp till faster med familj.
Där stekte vi hamburgare och spelade spel.

Idag har jag haft ont i halsen och inte gjort mycket.
Alex och jag har bakat pizza och lite kladdkaka.
Så nu blir de mys framför tv:n tillsammans.
Dessutom har min fina gjort matlåda till oss imorrn också.
Tack underbara du ♥


Nej nu blir de Välkommen Hem,
innan de är dags för Ensam Mamma Söker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback