Söndagsmys <3


Publicerat 2010-10-03 Klockan 19:43:02



Idag är det lite juice, godis, stresil och en tidning som är söndagsmys och kurering.
Är fortfarande helt förkyld och ont i halsen.
Men har jobbat hela helgen ändå,
Tack alla fina arbetskamrater som peppat mig :)

Så himla tråkigt när älsklingen och jag går så olika på helgern.
Vi hinner knappt ses.
På vardagarn har ju Alex handboll måndag, tisdag och torsdag varje vecka & sent på kvällarna
& jag har ju mina gympa barn tisdagar & torsdagar.
Jag kräver inget från jobbet så, men tycker självklart de är tråkigt att inte kunna umgås mer med min fina.

Ikväll blir de ensam mamma söker,
ett varmt bad och lite film på det.
Sen blir det natti natti.


/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback