Trött!


Publicerat 2010-10-21 Klockan 22:29:50

Idag är jag så sjukt trött *gäsp*
Tycker att jag alltid sover rätt antal timmar, men ändå är jag trött.
Gick iaf jätte bra på jobbet idag, är mycket nöjd.
Efter jobbet blev de lite stress för att hinna till gympa träningen med barnen,
Idag var jag själv då Annika hade massor i skolan,
men f*n vad barnen var jobbiga idag.
& vissa övningar kunde jag inte visa pga min ljumkse för att den gjorde så ont.
Hoppas på att kunna vila den ordenligt under helgen.

Imorrn blir de jobb 10-19
sedan fira mormor som fyller 70 år :)
& självklart lite Idol mys.

Lördag blir de Ikea med bästa syster och kanske fina Sandra.
Blir nog i alla fall en toppen helg.


/T



Ska i alla fall inviga mina nya skor i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback