Dålig uppdatering...


Publicerat 2010-09-05 Klockan 20:39:29
Ja de är precis vad det varit..
Vart har jag varit då? Jo jag har jobbat. Alldeles för många timmar denna helg.
Men ibland blir de så när sjukdomar inträffar.

I fredags på kvällen var de dags för lite kalas för lillasyster, 23 år.
Men hon fyller idag, men jobbar hela helgen.
Alltid lika mysigt att umgås med släkten.
På kvällen satt vi tjejer i köket och prata, de var mysigt.
Älskar verkligen min släkt.

Lördagen var bara jobb. Hann inte med annat.

Idag jobb & lite mys framför en film ikväll.
Älsklingen åker till Stockholm imorrn för kurs och är borta till fredag :(
Usch, kommer bli tomt hemma, men efter 15 månader i lumpen så klarar vi allt.
Men jag kommer allt sakna honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback