Fy!


Publicerat 2010-09-19 Klockan 21:58:53

F*n jag åker jämt tillbaka till det,
att äta på jobbet.
Egentligen inget allvarligt, för de händer bara en gång i veckan.
Men nu ska jag banne mig stå emot.
Det funkar inte Tess.
Från och med imorrn bara matlådor eller sallad.

Imorrn blir de morgon promenad innan jobbet.
Träning efter jobbet :)

Ikväll har jag varit och hälsat på hemma hos Jessica, Matte & Saga.
I deras nya hem.
Söta Saga, hon är bara för söt.
Iaf jätte mysig lägenhet.
Nu längtar jag ännu mer till tisdag.

/ T


Kommentarer
Postat av: Maja

Tycker du jämt är duktig med dina matlådor , ibland får man unna sig, tänk så mkt vi springer på jobbet, går ju + - 0 ;)

2010-09-22 @ 11:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback