Hård träning


Publicerat 2010-09-02 Klockan 11:18:36

Ja de är precis vad det kommer bli tills vi åker till Thailand.
Jag, Alex, Jossa och Jonas har slagit vad.
Vi får bara äta onyttigheter på kalas och vid eventuella förfesten. De är även sagt att vi inte får dricka alkohol alltför mkt alkohol heller, då de inte är så bra i vår diet :)
Det startade från och med igår.
Så igår när jag var lite sugen på något fick de bli jordgubbar. Rikitgt gott.

Idag är jag ledig (och Alex också).
Det blir en sväng på stan då min kära syster fyller år på söndag men kalaset är imorrn.
Men jag vet faktikst vad jag ska köpa.
Bara 6 veckor kvar tills jag fyller.

Festen i Stockholm i måndags var trevlig & rolig tillsammans med gänget från Norrköping.
Dock blev de inte lika mycket festande som alla 08:or. Men men.
Viktigast var ju att vi hade trevligt.

Idag laddar jag om med nya krafter då de ändå inte verkar gå som jag vill.
Känns bara som att de är fel på mig & jag vill inte ringa någon för att prata.
Egentligen vet jag vad alla kommer att säga, men jag känner mig ändå så dålig.
Vet inte hur jag ska lyckas......
Nej nu blir de frukost!

/T


Kommentarer
Postat av: LinnéaSofia

Tack så mycket :)

2010-09-02 @ 22:30:04
URL: http://linneasofiaaa.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh vad bra då kan vi peppa varandra :)

2010-09-05 @ 20:30:55
URL: http://www.eliins.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback