Härliga helgen


Publicerat 2010-09-26 Klockan 09:38:25

Igår var A och jag barnvakt till söta Amanda & David.
De följde med till min mormors land där de var dags för kalas,
för min kusin Andreas som fyller 13 år idag.
David han låg på en filt och lekte med bilar, vägrade att lämna bilarna för att äta mat,
men kunde lämna dem en stund för jordgubbstårtan och en bulle :)
Ha ha, söta David.
Mormor är helt stormförtjust i Amanda,
& hon är ju världens bästa också.

Efter kalaset åkte vi hem med barnen till Svärtinge,
då Maria slutat att jobba.
Vi stannade en stund på Ingelsta shopping också..
Sedan blev de mys hemma i Svärtinge,
kantarell macka, vin och snacks.
Sedan blev jag trött och vi åkte hem vid elva.

Hade ju varit uppe och simmat på morgonen :)

Idag blir de stan med syster ett tag.
Träning efter det,
sen behövs de lagas matlådor inför kommande vecka.
& ikväll mys i soffan.


/T


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hur har din helg varit? :)

2010-09-26 @ 09:58:49
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback