Jobb Jobb Jobb


Publicerat 2010-09-20 Klockan 21:48:22
Idag har jag jobbat hela dagen, kändes faktikst inte tungt för att vara måndag.
Snart helg igen & då är jag ledig.
Då blir det en kalas, min kusin som fyller 13 år & svärfar :)
Efter jobbet blev de kaffemys med mamma och syster hemma hos mamma.
Väl hemma var de dags för jobb igen, men inte donken jobb, utan gymnastik.
Ny termin, nya barn, nya mailadresser.
Tar ett tag, men när de är gjort (som de nu är) så är vi på banan igen med min grupp!

Imorrn är det lägenhetsvisning efter jobbet!
Sedan snabbt till träningen.
Hoppas inte så många är intresserade av denna lya (ifall jag och Alex fastnar för den).
Uppdaterar imorrn hur de går.


/T

Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: tack snälla.

vi mår bättre idag, så det är skönt.



tack snälla, va kul att du gillar min blogg =)

2010-09-21 @ 15:25:01
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja vi får hoppas det löser sig med hennes öron snart, men nu är hon iaf glad och pigg trots öronen så det är skönt!:)

Hoppas allt är bra med dig!!

2010-09-23 @ 07:47:18
Postat av: Nathalie

Ja vi får hoppas det löser sig med hennes öron snart, men nu är hon iaf glad och pigg trots öronen så det är skönt!:)

Hoppas allt är bra med dig!!

2010-09-23 @ 07:47:44
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback