LÖRDAGS MYS!


Publicerat 2010-09-11 Klockan 21:17:02

Idag är lilla Amanda hos oss.
Hon ska sova över här :)
Vi har idag varit på kalas hos min kusin Adam som fyller 19 på måndag,
sedan var vi på Ingelsta Shopping och jag beställde en Iphone 4
:)
Vi handla det vi behövde till kvällen,
då vi skulle göra pizza.
Den blev mkt lyckad.

Hela kvällen i stort sett har Amanda tränat på min crosstrainer.
När hon inte gjort det så har hon sett på barnprogram,
& då passa jag på att rena ur min garderob.
Så nu är den välorganiserad, skönt.
Här kommer några bilder.

/ T



Amanda tränar



Amanda i sin nya mysdress..



Lördagsmys.


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack :) Jag försöker toppa håret varannan månad sen använder jag färginpackning varje gång jag tvättar håret. Är jättebra för att behålla lyster och glans!

Kram

2010-09-11 @ 22:53:24
URL: http://www.eliins.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback