Morgonträning


Publicerat 2010-09-08 Klockan 21:18:41
3 dagar i sträck nu så har jag gått upp en halvtimme tidigare för att träna.
& idag var jag så sjukt trött när klockan ringde. Men jag tvinga mig själv upp ur sängen.
Vill man bli fin får man lida pin :)
Känns så alltid skönt efteråt men sömn är härligt det med.
Idag tänkte jag komma i säng lite tidigare.
Ska bara ringa pojken först och se hur han har det,
dags för honom att komma hem snart tycker jag.

Idag har det varit möte/utbildning på Filmstaden med mina andra kollegor.
Det var mycket trevligt och givande.
Meningen var att vi alla skulle berätta hur vi jobbade med olika saker och ge varandra tips och råd.
Känns som jag fick med mig en hel del hem.
Jag har iaf funderat på om det är något inom personalarbete som jag vill plugga eller utveckla..??
Det skulle iaf vara jätte roligt.



(Gammal bild)

/T

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jaså var det av dig hon fick ballongen, vad snällt! A sa att hon vart så himla glad! synd bara att dom glömde ballongen:/



Så du jobbar på MC vid maxi? det är den bästa vi köper bara därifrån!

2010-09-08 @ 22:37:59
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback