Räkningar


Publicerat 2010-09-24 Klockan 19:49:35

Ja du har man betalat månadens räkningar.
Det känns bra,
samt att jag sparat mycket pengar denna månad.
Pengar behövs till Thailand.
& pengar behövs till en lägenhet (som vi vill köpa)

På tal om lägenhet, så älskar jag den senaste lägenheten som vi var och titta på nyss.
Men väntan på bankens lånelöfte samt att inte någon annan tar den.
Men självklart om de inte blir vi som köper den så kommer vi att hitta våra egna iaf.
Vi ger ju inte upp.
Men ibland kan man ju bli sådär förälskad i en lägenhet.
Den passade ju oss så himla bra :)

På jobbet har vi en tävling där man måste uppfylla 3 krav för att vinna en snygg tröja.
Idag tog jag 2 av de 3 kraven så nu är jag nära (tillsammans med Marre)
Riktigt bra DT team idag,
så himla kul när gästerna blir imponerade av att de går så fort.

Nu blir de strax Idol.

/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback