Syllestorpett


Publicerat 2010-09-30 Klockan 15:02:58

Igår var det patch aktivitet,
bussen gick till Ödeshög och Syllestorpett där de var dags för lagtävlingar,
med bland annat dessa grenar:
Busskörning
Cross car
Rally
Blåsrör
Rida på tjur
Skjuta slangbella
Skidgång
Mörkerkörning.

Roligast var nog busskörningen och mörkerkörningen.
Bussen var jag kung på, mitt jobb borde nog va busschafför.
:) Jag har nog valt fel yrke.
Sedan mörkerkörningen, då man var två i bilen.
Den som skulle styra satt bak med ratten och såg ingenting ut.
Den som satt fram gasa och vägledde hur man skulle köra.
Ha ha ha, jag och Meliisa grava nog den mesta av tiden i bilen.
Sjukt roligt. Mycket lyckad dag.

På kvällen var det dags för otten och mat.
Maten var sådär, tycker inte Otten är så duktiga på att laga mat.
Men med trevligt sällskap av alla så glömde man det lätt.
Otten öppnade för allmänheten vid tio, innan dess var vi själv.
Det blev mycket skratt och dansande. Jätte rolig kväll.
Bjuder på bilder nedan:























/T


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack:)

2010-09-30 @ 15:40:24
URL: http://browntess.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag jobbar som ungdomsledare :)

2010-10-01 @ 09:38:36
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Sannalitens

Svar: Okej! Hur känner du inför att hösten har kommit på riktigt nu då? :)

2010-10-01 @ 14:28:03
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback