Träningsvärk


Publicerat 2010-09-07 Klockan 21:40:10
Idag tänkte jag träna lite till.
Stod på min crosstrainer kl 7 imorse och körde även en vända när jag kom hem,
efter min cykeltur till jobbet. Iaf tänkte jag göra lite armhävningar efteråt.
Men fy tusan vilken träningsvärk jag har, jag kunde bara göra EN armhävning. Helt sjukt!
Otränad... Ehh jaa.

Men nu ska jag ju satsa på träningen.
Äter inte på jobbet utan har mina matlådor (och det går galant), dricker ingen läsk på jobbet (och de går också super bra) men jag är hela tiden sugen på godis. Men än så länge har jag inte ätit något, så lite stolt är jag.

Någon som har något tips på hur man kan vänja av sig godissuget?!
Hoppas det :)

Idag blir min fina gud dotter Saga 1 år.. Grattis!



/ T


P.s Varför ska det vara så svårt för... D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback