Vilodag


Publicerat 2010-09-09 Klockan 19:47:05
Imorse kände jag faktikst att jag var värd en vilodag efter all träning.
Så jag kunde sova en halvtimme extra.
Men jag cykla till jobbet i alla fall :)
Dessutom har jag tränat mina små gymnaster idag, och jag körde uppvärmningen tillsammans med dom så jag också fick öva på min kondition & så körde jag styrka :)
De var hela härliga iaf.

Till er som har döttrar i åldrar 02-04 så har vi en prova på dag för gymnastik i Källvindshallen (bredvid Komvux) på lördag den 11/9 kl 10,00. Ni är jätte välkomna.

Imorrn kommer äntligen min älskling hem :)
Som jag har längtat, det är aldrig roligt att vara ifrån varandra.
Då ska vi åka och handla tills vi ska ha ass middag hemma hos oss på måndag.
De blir taco mys och kladdkaka till efterrätt.
Ser verkligen fram emot denna kväll med vårt härliga management team :)

Nej nu ska jag göra något som jag inte tycker om att göra hemma..
JOBBAA!!!
Men jag måste jobba ifatt massor :(


/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback