Halva påskafton!


Publicerat 2011-04-23 Klockan 17:10:54
Med min förkylning och hes het åkte jag till Himpa fältet där jag mötte upp mamma, mormor och kusin Bella.
Vi skulle titta när Andreas åkte med som kartläsare med Johan som kör rally.
Den årliga rallyn som går över påsk.
För ca 4 år sedan åkte jag med, och vilken lycka.
Jag hade kunnat betala Andreas 1000 spänn för att få ta hans kläder och åka med Johan.
Jag älskar att åka rally, de är en sådan lyckokänsla och adrenalin kick.
Åhh längtar. Jag paxade nästa rally att få åka med Johan :)
Lite bilder från förmiddagen..











Sedan fortsatte jag dagen hos farmor och farfar.
Farfar fyller nämnligen 85 år. Mötte upp Jossa, Jonas, Faster, Cobbe, Adam, Albin och Harriet utanför farmor pch farfar och gick sedan tillsammans in.
Där bjöds det på go mat och efterrätt och med en himla massa skratt :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback