Jädra förkylning


Publicerat 2011-04-26 Klockan 21:37:00
Min förkylning och heshet ger verkligen inte med sig :(
Någon som har tips på hur man får bort den.
Har varit förkyld och hes i 3 veckor nu.
Vill ju komma igång och träna igen, men kroppen säger emot :(

Idag har de varit mycket jobb framför datorn.
Shit vad trött man kan bli efter det.
Helt tankspridd innan jag skulle gå hem.

Åkte till Robin på Däckteam som skulle hjälpa mig pumpa luft i ena däcket.
Då visar det sig att jag hade en skit lång skruv rakt in i däcket.
Men då bytte snälla Robin det åt mig :)
Tack snälla.
Sen kom hans kompis Ogga dit och de blev mycket skratt tillsammans med dom.
Roliga killar det där, ha ha ha.

Åkte till träningen.
Kände mig tung i huvudet och vi är för många barn jämfört med ledare :(
Men de gick bra ändå.
Nu sitter jag med deras lag som jag bildat inför nästa helgs tävling!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 04:27:29
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback