Lååååånnng dag


Publicerat 2011-04-18 Klockan 22:30:42
Idag har jag jobbat 11 timmar.
& de kändes som att dagen aldrig skulle ta slut.
Dessutom är jag lite trött och sliten från helgen med, orkade inte upp på morgon promenad imorse :(
Fy mig, jag vet. Men jag behövde verkligen sovmorgon.
Imorrn är jag ledig & då blir de ingen sov morgon.
Ska lämna in bilen på morgonen, så de blir en promenad från BIVA.
Kom på att jag inte visat bilder på vår bil, det kommer efter verkstads besöket.
När jag lämnat in bilen ska jag knalla till tandläkaren....
Usch, de var ca 5 år sedan jag var där.
Tycker inte om de där att någon annan ska kolla i min mun.

Efter tandläkaren blir de landet med fina syster och Malin.
Där hoppas vi på att kunna sola, skratta och prata och bara mysa.

Är Ni många där ute som bara jobbar halv vecka denna vecka?
Lyckos er då :)


Kram till er ♥



(En bild från landet för 2 veckors sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback