Min dag i bilder


Publicerat 2011-04-10 Klockan 20:10:01























Ja en liten del av min dag.
Tog lite sovmorgon & sedan kom mamma och hämta mig och vi åkte ut till landet.
Där var mormor i full gång med att städa och Andreas (min kusin) och hon hade sovit där under natten.
Satt och njöt i solen och kollade på alla dessa blommor. Busa lite med Bamse (hunden).
Kom hem och städade i vårt förråd och plockade i ordning i lägenheten.
Åkte sedan till Jursla till svärföräldrarna och svägerskan med familj.
Spela hockey med Emilio och såg på Emil i Lönneberga. Fick med mig 3 blommor hem från svärmor.
Snart kommer älsklingen och de blir mys i soffan.
Söndagen kunde inte ha varit bättre och definitivt inte slutat bättre än vad den kommer göra.
Tack alla mina nära och kära ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Så härligt det såg ut, vad underbart väder vi har fått, hoppas det håller i sig nu. :-)



Kram o ha en fin kväll!

2011-04-11 @ 20:46:23
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback