Snälla påskharen...


Publicerat 2011-04-19 Klockan 21:23:33
Dessa skor önskar jag mig i mitt påskägg :)




(Bild lånad från Din Sko)





(Bild lånad från Din Sko)


Har haft en helt toppen dag i solen tillsammans med syster & Malin.
Vi var på vårt land (eller mormors), jätte konstigt kändes det att vara där utan mormor.
Då mormor var inne i stan & inte riktigt flyttat ut till landet, blev de Pan Pizza för oss till lunch :)
Till efterrätt tog vi mormors bullar och jordgubbar.
Det märks nu ikväll att vi fått färg, jag är röd och har märken från mitt linne,
& Malin är tydlingen "gris rosa" på armar :)
Tack tjejer för en jätte mysig dag.

Blev en timmes kvälls promenad också.
Ska strax sova då de värker i munnen efter mitt tandläkarbesök.

Tack Erika för att du gav mig lite inspiration idag, du är en toppen vän ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie - Mamma till Nova&Nelly♥

Ja det är härligt med hus!=)

Jag har också blivit bränd! solen var riktigt stark igår!!

2011-04-19 @ 21:47:48
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Vad fina de översta skorna med spetsen var, gillar. :-)



Visst är det underbart med detta vackra väder! Det är den stroa anledningen till att jag varit så seg på att svara på dina fina kommentarer, tack! Blev så glad över att du gillade tavlorna jag hade i tanken att sälja någon gång. Har planer på att förstora upp en av dem till kommande köket sen, tror det skulle passa fint på ena väggen där.



Ja fundera på coach om det kan vara något, du kan kika in på den här länken http://www.anima-livscoach.se/ för mer information. :-)



Hoppas att du har en fin påsvecka, kramar!

2011-04-20 @ 12:02:56
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Erika

Söt du är. Jag är glad att jag kan inspirera dig. Hoppas du har haft en bra dag. Puss o kram

2011-04-20 @ 22:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback