Solig dag


Publicerat 2011-04-14 Klockan 21:04:02
Vaknade av ett mess av min fina syster som fråga om vi skulle ses tidigare,
& de är klart jag ville det.
Vi gick en timme och strosa på stan, köpte present till Nadja :)
Vid lunch träffa vi Melissa och Emeli och käka mat på Paus, sallad. Himla gott.
Blev kaffe i solen på Fräcka fröken. Fast Carina kom dit och gjorde oss sällskap.
Solen sken på oss när vi satt och drack kaffe, saknade mina solglasögon.
Var så himla skönt att sitta där och prata och mysa.
Underbara människor, tack för idag ♥

Kom hem nyss från mina gymnaster.
Lite sprallig träning då gymnasterna var mycket trötta idag :(



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nejnej, inget illa ment! Grabben ringde här o sa ni var arga. Tykte bara de va en kul grej efter som jag sett er sen ni var små å de ä kännt att din pappa inte gillar dotorer mena värkligen inte o göra spe av han ä inte så dukti själv det var grabben som visa mej. Tror inte han tar illa upp han brukar skoja om sina datakunskaper själv! ska alldrig skriva o skämta mer Förlåt



Vän o kolega

2011-04-15 @ 11:30:38
Postat av: Tess

Sv: men om du då vet vem jag är så kan du väl skriva vem du är. Onödigt att vara anonym.. Man blir ju nyfiken!

2011-04-15 @ 14:04:40
URL: http://thereseeldh.blogg.se/
Postat av: Tess

Vem är grabben dessutom? & om du vet vem jag är så kan du väl säga vem jag är.. :)

2011-04-15 @ 22:36:21
URL: http://thereseeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback