Torsdag


Publicerat 2011-12-01 Klockan 22:58:42

Idag kände jag att kroppen mådde bättre, men fortfarande genom förkyld och hosta. Men orkade inte va hemma en hel dag igen :(

Började förmiddagen med att fika med faster och syster. Syster åker till Thailand på lördag, önskar jag kunde följa med.
Fikade sedan på stan med en gammal fin vän, Lollo. Vi pratade på i 2,5 timme! Jätte mysigt.

Torsdag som sagt, så de va dags att träna små kidsen igen. Träningarna gick väl ok. Men önskar jag kunde ge mer, men magen är i vägen och jag för svag. Men shit vad jag ska träna sen när Knodden är ute :) hi hi.

Nu dags för Criminal Minds.
Puss


Kommentarer
Postat av: Louise

Jaa, gu va vi snacka! Du kommer bli en fantastisk mamma Tess. När det känns jobbigt så tänk att det alltid löser sig till det bästa. Att vara mamma är en så fantastisk utmaning här i livet, och du kommer klara det galant. Vill att du ska veta att jag finns här! KRAM!

2011-12-02 @ 00:16:37
URL: http://singelmorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback