Äntligen en semla!


Publicerat 2011-02-15 Klockan 21:33:38


Äntligen har jag fått min första semla. Älsklingen och jag köpte de idag, tyckte jag var värd de när jag är sjuk och lite cola. Men när jag är frisk är de slut på alla godsaker och då ska de tränas.

Har legat hemma idag med :( sovit i stort sett hela dagen. Då känner jag ingen smärta i bröstet och så länge jag sitter, ligger stil så mår jag bra. Men när jag börjar röra mig så känner jag trycket med en gång. Jätte obehagligt, någon som varit med om detta förut?

Imorrn kommer bilder på min shopping från Thailand :)

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla _ Foto

Då mejlar man mig på [email protected] och berättar vad för fotografering man vill göra och så säger jag priset för den :)!



Så det beror som sagt på vad man vill ha och vart man vill befinna mig och när korten ska tas :)!



Åh tack så jätte mkt :)!!

2011-02-15 @ 23:28:35
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Godmorgon!



Kom på att jag glömde svara på din fråga. Ja det stämmer att det var ett hemligt bröllop, så det vara bara min man och jag som reste iväg. Därför ska vi satsa på en bröllopsfest senare i år istället för all släkt o vänner som inte var med oss på vår stora dag. Så på så vis så kan man ju se det som att vi får dubbelt firande. ;-)



Kram, önskar en fin dag!

2011-02-16 @ 07:27:37
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: lovisa

GUD vad gott!

2011-02-16 @ 08:23:12
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback