Bokläsning!


Publicerat 2011-02-12 Klockan 10:21:46
Jag har varit lite dålig på att uppdatera sen jag kom hem.
Men de är mycket som ska fixas och hinnas med osv.
Nu känns de som att man har landat och kommit in i svensk tid.
Men de var 3 nätter som jag vakna kl 5 och va jätte pigg, och då brukade man ju ligga på stranden annars.

Nere i Thailand så läste jag en himla massa.
Älskar att ligga och läsa, de gör en verkligen avkopplad.
& på 2 veckor han jag läsa ut 5 böcker.



Dessa böcker var det jag läste. Jag gillar självbiografi.
Det var 4/5 böcker som var sanna egna historier.

Läser ni andra på eran semester?

Boktips kanske till mig?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Jaa riktigt smaskigt med normalt bröd, och inte marmelad =)

Ja ok, men då reste ni runt lite iaf. kul.

Vi hade bra väder hela tiden nästan. KOm några skurar ibland på em, och lite mulet någon förmiddag då å då första veckan.

Andra veckan var strålade sol varje dag.



Skadorna gick bra för grabbarna. Claes har fortfarande ont och kan inte gå normalt ännu, men Wilmer klarade sig bra. Vi ska bara boka tid hos tandläkaren för att rönka tänderna.



kram

2011-02-13 @ 11:17:12
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback