Drömmar


Publicerat 2011-02-24 Klockan 13:16:01
Nu under tiden som jag har varit hemma & sjukskriven så har man haft mycket tid att tänka.
Jag har drömt mig iväg många ggr om allt möjligt.
Mycket om lägenheten, inredning, kärleken, pengar, familj osv.
Hur ska man lyckas med allt man vill?
Jag vet ju också att har man inga drömmar är det nog svårare att sträva efter sina mål.

Till er som har egna bostadsrätter eller hus, hur gjorde ni med allt ni ville renovera? Tog ni extra lån? Hade egna renoverings pengar? Belåna lägenheten/huset mer? Tog ni kostnaderna per månad så mycket ni kunde?

Jag är så kluven på hur man ska göra.
Klart jag kan ta kostnaderna med tiden, men jag avskyr verkligen vårat kök. Trivs verkligen inte där och de gör att jag unviker att laga mat osv.

Önskar mig så mycket tips och råd som möjligt.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja de känns jättebra:) De är en hyresrätt, men den är jättefin :) trvis ni i er nya? :) trevlig helg! kram

2011-02-25 @ 14:19:19
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Nathalie - Mamma till Nova&Nelly♥

Känner igen det där man vill göra allt nytt på en gång men det går ju inte riktigt. Vi har gjort lite av varje dvs. tagit grejer efter hand som vi har råd, plus tagit ut renoveringspengar som ja sparat.

Hur länge är du sjukskriven? Vi var på ditt jobb i fre=)

2011-02-26 @ 22:07:40
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback