Helg


Publicerat 2011-02-18 Klockan 21:32:45
Denna helg innebär jobb för mig.
Imorrn är första jobb dagen efter att ha legat deckad i 5 dagar.
Dock känner jag mig inte helt hundra än, men jag vill prova att jobba i alla fall.
Men idag när jag tog en liten promenad så blev jag jätte trött med en gång.
Vill ju ändå testa att jobba, men får se imorrn som sagt hur de går.

Vad har ni andra för planer i helgen?

Jag längtar till nästa helg då de är gympa läger fredag till lördag, sedan lördags mys med Maria och barnen och söndagen ska jag till Ikea med bästa mamma ♥
Efter att älsklingen har jobbat dessa dagar ska vi även måla vardagsrummet och hallen.
Sedan är de mesta klart, förutom köket, men vi kommer inte hinna med det förän i sommar när vi har semester.
Men vi längtar till att få ett helt och snyggt kök.
Satt häromdagen och ritade på Ikeas köksplanering i 3D format, riktigt coolt och de kommer bli jätte snyggt köket!

Ha en mysig helg alla ♥


Kommentarer
Postat av: Elin - mamma till Della <3

Tack! ;-) Ja, visst är den :-)



Spännande med all renovering! :-) Kommer säkert bli kanonfint när det är klart!

Trevlig helg!* Kram

2011-02-18 @ 22:09:32
URL: http://elincecilia.blogg.se/
Postat av: Nathalie - Mamma till Nova&Nelly♥

Dom tycker det är jätte kul att få naglarna målade o ja tycker om att pyssla med dom=) Det e det bästa med två tjejer=)

Med Nova tog det 2 mån efter att ja slutat med p-pillerna och med Nelly en vecka efter att ja tagit bort spiralen. Det var inte riktigt vad vi hade tänkt att det skulle gå så fort med Nelly för tanken var att jag skulle hinnit gått klart sista terminen i skolan men nu kom hon ändå ganska lägligt i juni så jag hann klart det sista:)

Vi får verkligen hoppas att det blir er tur snart och det bästa är att slappna av och inte tänka på det!

Ha en bra helg!!

kram!

2011-02-19 @ 08:49:09
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: tack det hade jag:D

2011-02-19 @ 10:37:06
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Va gullig du är =)

Det är underbart med barn så ja hoppas det är er tur snart.



kram

2011-02-19 @ 13:14:47
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback