Hemma igen :)


Publicerat 2011-02-08 Klockan 21:24:57
Då är man hemma igen.. Känns väldigt konstigt. För ett tag sedan satt jag och sola och bada och idag fick man klä på sig för att inte frysa..
Hemresan gick otroligt bra, sov igenom den i 8 timmar. Mycket skönt och välbehövligt,
När vi landa i Stockholm var de lite snö storm, eller i alla fall riktigt mycket snö.
Väl hemma i Norrk lyste solen och man fick vårkänslor då man såg gräsmattan, trots kylan.

Lite skönt att vara hemma, men jag vill gärna tillbaka till sol och bad igen.
Idag har vi tvättat hela dagen, varit hos mormor och ätit svensk mat, varit och storhandlat.
Nu ikväll var jag tillbaka på gympan igen, tror de små barnen har saknat mig,
De kalla mig peppar kaka... ha ha.
Jag bjuder på en bild nu, men de kommer fler imorrn då jag har lite mer tid.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Jaha, men det hörde jag inte att du gjorde. Va synd!

Det var oss du såg isåfall, för vi var ute och promenderade på stranden då.

Vi hade riktigt bra semester. Ni då? Vart var ni i Thailand nu då?



Kram

2011-02-09 @ 18:52:00
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Nathalie

Välkomna hem!

Typiskt att komma hem precis till snökaos igen då!

Hoppas du lägger ut bilder från resan sen=)

Hade ni det bra? Hitta du några bikinis?

2011-02-10 @ 21:27:29
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback