Min arbetsdag!


Publicerat 2011-02-28 Klockan 21:29:58
Idag var det dags att återvända till arbetet mitt.
Dagen började inte bra, utan jag fick cykla till jobbet.
Det var inte min kropp med på då jag legat still så himla länge.
Väl där kände jag att jag saknat många, & många hade saknat mig,
Vi väntade stor besök av den högste chefen Grant.
Så dagen var de mycket puts och styr för att de skulle se snyggt ut.
Lite svårt när vi samtidigt bygger om i hela matsalen :)
Men de kommer bli grymt när allt är klart.

Efter jobbet åkte jag hem till min fina syster. Skulle lämna hennes mobil som hon glömt.
Vi drack te, satt och prata och såg på tv.
Skönt och avslappnat efter en lång arbetsdag.
Är mycket nöjd med dagen.

Imorrn ska jag visa vad som köptes på Ikea igår.
Men vi skulle köpa ett vitrinskåp igår, ett lika dant som vi har.
Vi har redan satt upp det ena. Men när jag kom till ikea visa de sig att de hade utgått....
..... Suck vad ska vi göra nu.
Nu letar vi på blocket och ser om någon vill sälja sitt..... :)
Hoppas hoppas!




Åhh vill tillbaka........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback