Seg söndag!


Publicerat 2011-02-20 Klockan 18:50:37
Ja ni det är inte mycket som händer mig just nu.
Ligger hemma och tar de lugnt som jag blivit beordrad.
Vi hittade idag ett kök som skulle passa oss,
så nu sitter jag och suktas via nätet hur de kan komma att se ut hos oss sen :)
Bra pris också!

Sov rätt länge imorse då jag var seg och trött från igår.
Känt mig rätt hängig hela dagen idag.
Så lite godis, mys i soffan och solsidan ikväll,
så hoppas jag på att må bättre imorrn.




Min mormor är min ängel ♥
Som jag inte skulle klara mig!

Kommentarer
Postat av: Marie

Det är bra att du tar det lugnt!!

Solsidan väntar jag med på, jag bara älskar´t...:-)



// Kram Marie

2011-02-20 @ 19:28:19
URL: http://sabos.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jo det har ju blivit så sen vi började jobba båda 2 att det inte fanns mycket tid över till vänner. Men nu har vi bestämt att vi ska ta vissa helger o bjuda över folk på middag o umgås. De vi umgås med har ju barn så det blir skoj för barnen också!

Vad hitta ni för kök?=)

Mår du inte bra??

2011-02-21 @ 08:56:24
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback