Shoppingen från Thailand


Publicerat 2011-02-16 Klockan 14:22:54
Här kommer de bilder på det som vi shoppa :)



En klocka till mig :)



Skor, sedan köpte jag och syster ett till par skor tillsammans, men hon har dem hemma hos sig.
De röda delar vi också på.



Små plånböcker att ha med sig kort och pengar i, då jag inte har väska med mig överallt.



En långklänning



Tavel ramar där vi ska sätta in de 3 bästa bilderna från resan!



Klänning och plånbok till Amanda!



Tröjor till David!



En väska till svärföräldrarna



Tröjor till Emilio!


Tyckte att det inte fanns så mycket shopping till mig och Alex.
Vi hitta mer till alla andra :) Kanske för att de är roligt att ge andra presenter,

Kommentarer
Postat av: Nathalie - Mamma till Nova&Nelly♥

Jag älskar shoppingen i Thai. Ja vill åka dit bara för att handla=) men som sagt inte mycket kläder utan mer prylar som solglasögon bikini o smycken=)

2011-02-16 @ 21:11:09
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback