Mer aktiv


Publicerat 2011-06-03 Klockan 19:56:25
Ja nu är det dags att bli mer aktiv på bloggen.
Jag själv har så dåligt minne, så jag behöver bloggen för att komma ihåg vad jag gör.
Och jag kommer vilja vara mer aktiv här med :)


Tack Jenny för din fina kommentar i mitt förra inlägg.
Känner redan efter dessa dagar att jag känner mig stark,
men de finns alltid saker att ta tag i.


Äntligen har mina fina vänner Anna och Maja,
för att ni äntligen har kommit hem.
Är så himla glad.
Inviger ju helgen med att umgås med er ♥
Bästa Ni








Kommer nog bli bästa helgen på länge :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så lite så :)

Jag vet hur det är att jobba med mig själv, men sååå stark man blir av det! <3

Kraam

2011-06-04 @ 12:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback