Bra helg


Publicerat 2011-03-20 Klockan 20:54:40
Jag har varit lite frånvarande på bloggen i helgen.
Det har som sagt varit min jobb helg så många timmar har gått till mitt kära arbete.
I fredags kväll firade vi min älskling, hans mamma & pappa samt syster och syster son var här och fira honom. Vi åt tårta och drack kaffe. Älsklingen fick jätte fina skor och ett presentkort på Bauhaus.
Igår lördag var de jobb hela dagen och på kvällen kom Malin och Jens. Super trevligt. Önskar vi kunde ses oftare, men nu jobbar vi alla lite olika.
Jag bakade en efterrätt.




Ingen bra bild, men detta är en kladdkaka men vispadgrädde, kakao och florsocker i och daim bitar i.
Det ska även vara daim som dekoration men jag hade bara köpt en daimkaka så de räckte inte riktigt.
(Ingen bra bild heller) i alla fall var den super god.

Någon som vill ha receptet?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja vi haft en bra helg!=) Fint väder!

Jobbar du hela veckorna plus vissa helger eller?

2011-03-20 @ 21:44:01
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/
Postat av: Elin - mamma till Della

TACK för grattiset!! :-) Hoppas du haft en härlig helg! :-) Kram

2011-03-21 @ 09:35:15
URL: http://elincecilia.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Tack söta Tess för din gulliga rader, härligt att man kan sprida sin glädje vidare. :-)



Kramar, fin vecka önskar jag dig!

2011-03-21 @ 12:54:45
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback